Arkiv

tirsdag den 17. september 2013

HM EFTERÅRS FASHION

Jeg var lige og kikke på HM, og så fandt jeg bare disse 8 musthave til efteråret! :)
Jeg kan godt lide når der ikke er så mange farve især nu her, og så er jeg altså blevet en lille smuld vild med den lidt rosa/lyserøde agtig farve! Den er så søøød!! :)




Jeg er helt vild med denne lyserøde cardigan og disse fine bukser! Helt klart noget jeg må anskaffe mig! 
Jeg har længe gået og kikket efter nogen lidt anerledens busker, og synes disse er enorm søde.
Cardiganen har simpelhen den sødeste lyserøde farve og ville være perfekt til nogen jeans, den må jeg simpelhen bare eje! 


Jeg er faldet lidt for disse lidt lange cardigan nogen, og denne er bare en af dem! 
Synes den har en rigtig god længde og perfekt farve. 






















2 søde bluser til når det begynder at blive lide koldt. 
Den med striberende kunne være sød til et par strømpe busker og shorts. 
Den hvide synes jeg lidt sjov og anerledens end normalt og kunne være søde til et par jeans eller måske en nederdel. 






Disse tre vinter ting, synes jeg altså har sådan en sød farve og ville passe super godt til min grå jakke (Her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar