Arkiv

tirsdag den 29. oktober 2013


Søndags var vi på en china resturant i køge med the family, vi skulle holde mors fødselsdag.
En længe ventet hyggelig aften, det var dejligt.
Maden smagte virkelig godt, og jeg havede da også hældt godt op på min tallerken. 
Og det væreste af det hele, jeg var oppe to gange, og jeg fik faktisk også dessert! puhhaa… jeg var også godt mæt bagefter :) 

Lige nu har jeg fået hoste igen og har da også en lille smule feber, men så det heldigt jeg havde studie fri idag, altid dejligt. Men skulle så desværre lave en opg. omkring samfundsfag, det var til gengæld virkelig en opg. der kunne smides ud af vinduet og brændes!!! 

Imorgen efter skole står den for føreste gang i meget laaang tid på Fitness, det bliver dejligt at komme igang igen. Det bliver noget med at starte stille og roligt ud. Måske ser man nogle søde fyre ;) man ved jo aldrig, men kan jo altid håbe ;) Lol.. 

Billederne er taget med mit Canon 600D.

 
På billedet kan man så se mig i midten der ser dum ud, de andre er min søs og min onkel. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar