Arkiv

søndag den 17. november 2013

Sommer - billeder

Lidt Sommer billeder fra da jeg var i Alanya med min dejlige veninde <3 
Helt klart en tur der kan anbefaldes til alle jer søde mennesker. 
En tur jeg helt sikkert gerne ville på igen! 

Vi var så heldige vi kom ud og svømmede med delfiner, virkelig en drøm der gik i opfyldelse! og så var vi oppe i sådan flyvedims som hænger fast på en speedbåd :D super sjovt og jeg fik da ud forede mig selv da jeg virkelig meget har højdeskræk. 




 Den virkelig flotte udsigt ud over havet. 

 Vores lidt skræmmende hotel om aften, ligner noget fra en gyser ;) haha


 POOL!! virkelig fed, her mødte vi mange mennesker vi snakket med. :)


 Vores værelse, ikke det store, men lige tilpas til os to tosser ;) 


 Vores udsigt lige til vandet, vi var simpelhen så heldige. 






 Vores dør! :D 

 Den meget søde hotel arbejder. :) 








 De sidste to aftner, var vi ude og feste med nogen rigtig søde mennesker vi mødte på hotellet :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar