Arkiv

søndag den 12. januar 2014

Morgen Morgen Morgen










Sikke et smukt vejr det har været idag.
Jeg stod tidligt op, for jeg skul ud og gå en tur med min fars familie, min far, fars bror, farfar og hans kone og deres 2 små piger. Og sikke en tur vi fik gået, 2 timers vandring. Hele banden havde taget gummistøver på og sikke en super god ide, for der var godt nok mudret. 
De små piger var kun med nået af vejen så kunne deres små ben ikke mere, og jeg gik videre med mændende! 1 pige og 3 træ mænd, åhh gud siger jeg bare, dem og deres snak om teknologi osv. 
men sikke nogle sjove ting de snakkede om, det var skam en rigtig hyggelig tur. 
Men mine føder og ben har vist fået motion nok for denne gang, men jeg har vist kommet til at love dem jeg tog med næste gang, og det er altså en morgentur kl. 7:00!!!! alt for tideligt for lille mig, men vis jeg er heldig kommer jeg til at se både bambi og harre :) 

Ellers har jeg bare slappet af, en gang kortspil med far, hvor jeg vandt over ham :D 
og en ordentlig bombe af lektier der skulle laves til når jeg skal tilbage til skolen om 1 måneds tid :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar