Arkiv

mandag den 3. marts 2014

Mine produkter

Har købt disse produkter i sidste måned, fra Bodyshop over nettet. Jeg bruger det hver aften inden jeg skal i seng og om morgen vasker jeg bare lige ansigtet og propper dag cream i hovedet. Når man bruger toneren kan det godt svig en smule og man bliver en smile rød i ansigtet men nået der går væk igen. Har snart brugt det 1 måned og kan virkelig se en forskel, synes helt klart det er nået som virker rigtig effektivt. 
I kan læse mere om de forskellige prokuter inden på Bodyshop hjemmeside. 

Min fremgangsmåde : 
AFTEN. 
1. Vådgør ansigtet 
2. Skrubber jeg "the facial wash" og lader det tørre i ca. Så længe jeg børste tænder 
3. Vasker det af og bruger toneren 
4. Smør en smule lotion/natcreme i hovedet 
5. Brug "Pore Minimiser" efter behov 

MORGEN. 
1. Vasker hovedet med varm sæbevand 
2. Smør lotion/dagcream i hovedet 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar